فقط خدا





















پرنسس تاریکی

خوشبختی همان لحظه ایست که احساس می کنی خدا کنارت نشسته و تو به احترامش از گناه فاصله می گیری.

گفتم :خدایا از همه دلگیرم .

گفت : حتی من؟

گفتم : خدایا دلم را ربودند!

گفت : پیش از من؟

گفتم : چقدر دوری!

گفت : تو یا من؟

گفتم : خدایا تنهاترینم.

گفت : پس من؟

گفتم : خدایا!کمک خواستم.

گفت : از غیر من؟

گفتم : خدایا دوستت دارم.

گفت : بیش از من؟

گفتم : خدایا ! اینقدر نگو من.

گفت : من توأم ،تو من.

 



نظرات شما عزیزان:

شاهرخ
ساعت15:00---28 بهمن 1391
سلام دوست عزیز.

عالی بود.

از شما دعوت میکنم به وبلاگ منم سر بزنی.

خوشحال میشم نظرتو بدونم.

موفق باشی



vahid
ساعت2:39---14 دی 1391
سلام وب زیبای دارید خوشحال میشم بهوب منم سر بزنی.
اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم منو
با عنوان i T و آدرس
vahidfalakdin.loxblog.com لینک کن بعد بهم خبر بده تا با هر عنونی که دوست داشتی لینکت کنم


اجی محدثه
ساعت1:04---12 دی 1391
وقتـــی دلـــت گــرفتـــه

وقتـــی غمگینـــی

وقتـــی از زنـــدگـــی سیــــری…

حـــواستـــو خیلـــی جمـــع کـــن !

چـــون طعمــــه خــوبـــی هستــــی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 9 / 10 / 1391برچسب:,ساعت 12:50 قبل از ظهر توسط سایه|


آخرين مطالب

Design By : Pichak